Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego dr Andrzej Cieśla oraz Środowiskowy Dom Samopomocy im. prof. Jana Władysława Piltza w Aleksandrowie Kujawskim zapraszają na bezpłatne spotkanie prewencyjne pt. „STOP MANIPULACJI, NIE KUPUJ NA PREZENTACJI” oparte na rzetelnej wiedzy specjalistów sprzedaży bezpośredniej niewątpliwie wpłynie na podniesienie społecznej wiedzy oraz czujności u swoich mieszkańców.
Mamy na myśli szczególnie osoby starsze (seniorów), jak również ludzi młodych, które są zwabiane na różnego rodzaju prezentacje, gdzie niejednokrotnie są wprowadzane w błąd oraz „zachęcane” do zakupu artykułów, produktów w znacznie zawyżonych cenach (nawet dziesięciokrotnie).
Razem możemy uchronić ludzi przed kłopotami spowodowanymi agresją i nieuczciwą sprzedażą!
SPOTKANIE ODBĘDZIE SIĘ DNIA 6.09.2018R. O GODZ. 11.50 w SALI KOLUMNOWEJ IM. EDWARDA STACHURY DWORCA KOLEJOWEGO W ALEKSANDROWIE KUJAWSKIM. DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA SEMINARIUM OFERUJEMY DODATKOWE MATERIAŁY SZKOLENIOWE /INFORMACYJNE W POSTACI PAPIEROWEJ „ŚCIĄGI”.
Każdy uczestnik otrzymuje poradę prawną przygotowaną przez specjalistów z zakresu nieuczciwej sprzedaży, wyłudzeń i manipulacji kredytowej.
PLAN SPOTKAŃ SZKOLENIOWYCH: „Manipulacje i nieuczciwe praktyki handlowe na pokazach i prezentacjach”.
1) Omówienie zagadnień związanych z tzw. sprzedażą bezpośrednią (pokazy, prelekcje, akwizytorzy)
2) Tajniki organizacji spotkań handlowych m.in. w domach kultury, hotelach, restauracjach, w domach prywatnych
3) Tajniki i triki sprzedawców – akwizytorów: NA CO UWAŻAĆ ?!?
4) Przedstawienie problemów osób, które decydują się na takie zakupy, nieświadomość osób szczególnie starszych, manipulacje naciągaczy!
5) Omówienie nieuczciwych procedur związanych ze sprzedażą bezpośrednią i stosowanych praktyk które mogą wywołać „lawinę kłopotów” w życiu zwabionego konsumenta( tym samym, w przypadku osób starszych, ich rodzin).
6) Omówienie zagadnień prawnych które chronią konsumentów.
7) Omówienie i nauka procedur które konsument musi wykonać aby skutecznie rozwiązać podpisane niekorzystne umowy.
8) Informacja dla konsumentów gdzie mogą szukać skutecznej pomocy w razie problemów związanych ze sprzedażą bezpośrednią.
9) OSTRZEŻENIE szczególnie dla seniorów oraz ich rodzin aby nie dali się naciągać na super okazje, promocje, wyjątkowe kolekcje etc. Nauka asertywności konsumenckiej, trzeźwego spojrzenia na tematykę wyjątkowych spotkań, promocji, itp.
10) Skuteczne techniki obrony przed nachalną akwizycją (nie tylko„prezentacje” ale również np. rzekomo tańsze oferty prądu/gazu/telefonii) oraz nieuczciwymi sprzedawcami.
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki. |
x |